Björn-e knycker kronan!

Det här är dagen så jag tar plats som ledaren för NASFTD då de båda andra medlemmarna är och har det gott i Grekland!

Efter att ha slitit hela sommaren med allehanda trädgårdsarbete* och tjänat ihop mer eller mindre... ingenting så är jag inte bara måttligt fattig utan även 'den som blev kvar' och kanske är det därför jag har gått ner mig i ett sockerberoende på bara ett par timmar. För dom som har en mindre utvecklad fantasi (alltså i första hand människor som gick/ska/kommer att gå naturvetenskaplig utbildning på gymnasiet) så gick det till på så vis att jag har dränkt precis allt jag förtärt idag i honung vilket också har haft en positiv inverkan på min vikt! ... bokstavligt talat.

Dagens citat blir då passande nog: Amor est vitae essentia!

Hoppas ni får en underbar resa, PUSS och tack för mig :)



*alltså ingenting
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0