Back to Sweden!

Jag kan inte göra annat än att hålla med  Viktoria! Tiden går hur jävla fort som helst!

För en vecka sen låg jag vid en pool i Marocko, med ett enormt (eller det var inte så värst stort, men det var i allafall något) blåmärke på benet efter att jag efter ca 20 minuter i landet lyckas bli påkörd av en jävlamoppejävel. Trots detta var det en av dom bästa veckorna i mitt liv! Jag har gift mig två gånger, ridit dromedar så att jag fortfarande har ont i rumpan och ryggen, varit på en jättestor marknad, prutat som bara den, vandrat upp på ett högt berg och tittat på utsikten, lärt mig lite arabiska, franska och pratat så mycket engelska att jag till och med gjorde det i sömnen sen.  Marockaner är helt fantastiska! Dom har inte försökt våldta oss en enda gång, vi har inte blivit kidnappade och sålda i öknen. Så de så Joel!

Trots allt är det på ett sätt skönt att vara hemma igen. Jag har saknat köttet i Sverige. Och Självklart er! Mina underbara vänner och min familj!

Och ja, jag hade tänkt köpa alla min julklappar där, men tyvärr så hittade jag bara grejer till mig själv, så ni kan lika gärna sluta hoppas på den där marockanska lampan, eller lite billig hasch. 



 إلى اللقاء

Don't forget the Jiggajigga! / AK


Kommentarer
Postat av: Björn

Tog du med dig som du lovat? :O Min kropp skriker efter tunga marockanska grejor haha :)

2008-12-13 @ 01:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0