Jag måste få jobba

Jag har inte fått något jobb idag och det känns tomt. Förra veckan lyckades jag skrapa ihop hela 3 dagar var av en dag som städerska. Men nu verkar mina gig tagit slut, jag är förbrukad och nu vill dom bara ha nya fräscha dagisfröknar som tex Viktoria. It's over Malin, it's over.

Kan kanske passa på att gå ner  till torget och köpa lite julklappar, om jag hittar några då vill säga. Pengarna är ju snart slut också. Känner paniken inombords. Har i alla fall hunnit städa och diska lite. Ångestdämpande sysslor.

// Malin

Kommentarer
Postat av: AK

hahah nääe Malin!

Jag tror att du e eftertraktad fortarande!

hittade du något idag eller?

2008-12-15 @ 20:43:10
URL: http://nasftd.blogg.se/
Postat av: Björn

Men hallåh, EN DAG??? :p



Jag gick en månad totalt sysslolös :)

2008-12-17 @ 22:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0