jobb + förkylning

a som sagt så började jag ju känna mig sjuk, men vaknade i måndags av att dom ringde och frågade om jobb... jag sa ja, fick knappt fram mitt svar pga av min heshet men ändå..
Begav mig till måsen, Stora Höga för att jobba, måste säga att denna dagen blev lite av en chock för mig, jag tycker verkligen det tar emot att säga det men dessa barn, uppväxta i den fina orten betädde sig som jag vet inte vad!!!  Här snackar vi, jag visste inte vad jag skulle ta vägen , men fick av någon anledning upp en bild några gånger i mitt huvud denna dag föreställande ett basebollträd och ett huvud..... men nej, duktig som jag är har jag blivit väldigt pedagogisk, tar några djupa andetag och pratar istället.....
Så duktig antar jag :P så jag fick jobba tisdag också! nu var jag mer förberedd och jag tkr tom det gick ritkigt bra! :)

sagt av barnen :

- Vikoria, jag tycker om dig ....... jättemycket!

- Tack ska du ha, vet du varför jag säger tack? För att jag tycker du är jätte snäll!

Iband är dom för söta! Nu har jag börjat prata precis lika mkt om barnen som Malin & Björn ;)

Var i stan idag och träffade Klara & Sofia från Tanzania, grymt kul! Dom kom hem i förrgår, hade massa spännande att berätta! :D Mindre roliga saker också... Fick veta att dom 2 barnen jag tyckte allra mest om där nere hade aids/hiv... och barnen hade även fått mask i fötterna som är plågsamt att ta ut så det finns inte... :/ såklart utan bedövning..

Svenska barn: NI vet inte hur bra ni har det!! 



Sleep well, I will / Vic

Kommentarer
Postat av: Björn

Man kan inte sluta prata om dom... Men dom säger åt mig att sluta när jag sjunger Hannah Montana :(

2008-12-18 @ 18:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0