Söndagkväll

JAg är trött och vill sova så det tänkte jag göra nu, ska bli ritktigt gott! :)
Jag orkar inte att dom ringer och frågar om jag kan jobba i morgon... inte för att jag vill vara sån nu, men jag har ju faktikst dragit på mig värsta förkylningen, då är det seeegt.  Som sagt tror jg ändå det är barnens fel.. borde kanske jobba och hosta lite över dom också, fast det känns ju sådär, jag är ju faktiskt mer mogen än dom (?)

Helgen har varit bra, lugn film-fredag och lite mer ös till lördag, Jättekul i alla fall :)

Slänger upp lite citat också

- Jag har ju aldrig haft hemmafest innan, det är ju lite som att bli av med oskulden, man  vill att det ska bli bra.
- Nja, man vill mest bara få det överstökat!

- Men hallå, varför somnade du vid ratten?!
- Hmm, jag var trött..?
- Sa du det till polisen?

JULSTRESS! JULSTRESS! JULSTRESS!
HJÄLP

Nä, känner inte ens att jag hinner arbeta nu innan jul, hur ska jag då hinna med allt som ska göras?
Ibland är det guld värt att vara arbetslös :D Inte för att man får mer gjort ändå, men man har i alla fall möjligheterna! Det känns bra.

Happy.

Natti / Viktoria

Kommentarer
Postat av: Björn

Vem sa vad? haha :)

2008-12-18 @ 23:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0