Tralalala

HJÄLP vad fort tiden går, så känner jag, och då menar jag jättefort!
Så där så att jag blir rädd när jag tänker på det...   så nu vill jag inte tänka mer på det, ville bara meddela, en känsla jag har.

Idag jobbade jag igen , inte klokt vad det tar fart, dock bara 3, 5 timmar idag, det tyckte jag var en lagom tid. Sådär så att man fortfarande hade lite gnista kvar när arbetsdagen var slut liksom, dessutom säger barn väldigt mycket roliga saker, jag hade ett citat men det har jag glömt nu. Men man får sig några goa skratt, det finns även stunder där man inte känner för att skratta lite mycket...

På tal om Citat:

-Nu har vi setts fredag, lördag, söndag, tisdag , onsdag & torsag....... =)
- Måndag ..?
- Nej, jag sa aldrig måndag.
- Måndag var en bra dag!

Hmmm

I morgon ska det bli julshopping! :D det är inte en dag för tidigt! SÅ jag tänker inte ens svara om jobbet ringer.. Vilken möjlighet va? Förresten är jag på väg att bli sjuk .. eller ja, jag sitter här och har ont i halsen :(
Jag skyller på dom små barnen! Dom som hostar över min mat utan att hålla för munnen!

Nattinatti  folks! // Viktoria





Kommentarer
Postat av: Anonym

Oneliners är nog min grej.

2008-12-12 @ 18:33:42
Postat av: Björn

Du kommenterar inte mina så jag tänker inte kommentera din!



Eller vänta nu...

2008-12-13 @ 01:10:29
Postat av: ...

SHAME ON YOU!

2008-12-13 @ 01:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0