Viktoria Har JOBBAT

Jag Viktoria Svensson har idag jobbat ---- 8 hela timmar!
Dagisvikarie precis som alla andra.... Och jo  det har väl varit helt okej.. jag kan inte säga att jag ser min framtid som dagiskvikarie.. känns sådär givande, men jodå det funkade som sagt.
Jag var TRÖTT, .. MEn detta kan bero på att jag gick upp halv 4 i morse för att ta med mig Nasftd och lämna Ak och hennes vän på Landvetter.. det gick bra, trots blixthalkan :S Ohh scaryy
Men kul för dom att komma till värmen :) hade inte tackat nej till att själv åka iväg just nu tror jag.. eller jag vet inte.

En sak måste jag bara påpeka, vill nog kalla det tragiskt, nu blir jag lite allvarlig för en sekund, det handlar om nä'r jag satt och åt med barnen idag.. jo då kan dom tex spotta ut maten på bordet och ha sig.. då ser jag de här afrikanska barnens ansikten när dom fick äta... det är inte samma sak, vilket dock har sina orsaker.. men aa, det känns liksom :/

Vill också nämna att jag, malin & björn cyklade till kungälv och tillbaks igår :D en mkt trevlig tur! Kalla oss arbetslösa ( tror att det är vad i är ) men vi kan då sysselsätta oss! Härligt var det! :)

Nu hoppas jag på god sömn inatt... och helst inte jobb imorgon ;P Jag har faktikst en film jag måste se på imorgon innan den ska lämnas tillbaka, det är viktigt, annars har jag ju hyrt den i onödan!


Kommentarer
Postat av: Björn

Grymt starkt att ta dig till jobbet :)



När jag klev in genom dörren stod mamma och gjorde sig i ordning så det var bara att köra ner henne till stationen direkt haha ;)Sjukt trött när jag kom hem!



Puss ♥



2008-12-04 @ 19:51:47
URL: http://nasftd.blogg.se/
Postat av: Anonym

Helt otroligt att du jobbat ;)

2008-12-04 @ 20:31:03
URL: http://baramalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0