Viktoria..... Igen

JAg tänker såhär: Det var ju jag som bloggade sist så att då kan jag ju vänta tills någon annan gör det.. vad får jag för det? en helt ouppdaterad blogg! Så nu skriver Jag igen.

Jag bara undar: vart är Malin & Björn?

Sen har vi tydligen tagit någon form av juluppehåll så några nya protokoll har inte kommit upp heller. Sorry, om nu någon bryr sig.

Snart är det i allafall jul! :S jag har ju redan nämnt att den alltid stressar mig så de behöver jag ju inte göra igen. Men det finns alltid massa att göra i allafall, och julaftonen närmar sig med stormsteg alldeles för fort!

Idag blev det i alla fall pepparkakshus-bak! Äntligen, har försökt hitta en tid som passar, men som sagt det är inte lätt när det är stressigt ;)
Jag åkte i alla fall hem till Karin, Malin kom också, vi satte igång med att pussla ihop våra hus, och HAHA, det här är kul, det börjar sådär, mina & Karin hus var lite småtrasiga i förpackningen.. :@ inte okej.
Men ändå tror jag minst på att Malin ska lyckas, hon är lite som ett barn som bara "bygger" i ren iver.
Karin däremot planlägger sitt bygge och använder sin kristyr så fint!  Där någonstans blir jag irriterad på Malin också för att hon knökar på non-stop på sitt tak! typ alla non-stop.
Men det roliga är att KArin kära vänner blir den som misslyckas totalt, och då menar jag misslyckas, jag & malin sitter där tillslut med våra hus medan det ända hon sitter med är lite pepparkaksruiner!
Och ja, jag kan inte hjälpa att dettta var sanslöst kul och att jag typ skrattat så jag fått ont i magen.. Det är ganska kul att hon börjar med att säga " Det här ser jag lite som en tävling, att bygga pepparkakshus"
Jag är ledsen att behöva säga det ( eller inte) men du förlorade stort!
Måste bara nämna att hennes briljanta idé med att sätta marshmallows på taket för att det skulle likna mkt snö, var mindre lyckad, gör det inte det är ett tips, men även duktiga Karin kan ha sina brister ibland!

Det var det, nu borde jag snart sova, ska upp tidigt och hugga en gran! :D GOd NAtt!

Kommentarer
Postat av: Björn

Jag skriver ett imorgon! :)

2008-12-24 @ 16:59:01
Postat av: Viktoria

LÖgnare :(

2008-12-25 @ 21:22:27
Postat av: AK

Dåligt björn! ljuga på detta viset.

Men efter nyår får vi dra igång möterna igen =)

2008-12-26 @ 10:54:11
URL: http://nasftd.blogg.se/
Postat av: Björn

:)

2008-12-26 @ 15:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0