Är du lite höst-deppig?

För det kan jag säga att jag, stolt är! Lite förkyld, lite febrig och en lite tråkig årstid och då får man faktiskt vara lite nere ett tag. Dessutom måste ju glädjen sen bli än mer påtaglig tycker man :)

Dagen började med en fika nera på eat bestående av en muffin en kaffe i en dåligt värmeisolerad mugg med Viktoria och Malin. Väl där, efter att kritiserat mitt val en 'vanlig kaffe' så började Viktoria brainstorma ihop små reklamservetter för bloggen som spreds över den lyxa loungen. Efter det drog den blonda av de två töserna till solariumet medans resterande delen av sällskapet tog en småkylig promenad längs vattnet som helt oväntat ledde oss till en kyrka där jag, gungandes lekte kärlek och relations rådgivare tills Malin hämtade henne.

...

Resten av dagen gick mest åt till att förhöra min lilla syster på spanska läxan och steka pannkakor :)

Tack för mig! /Björne

...

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vilken mysdag va ;) tycker jag lät bra!

Mys var det <3 min "rådgivning" gick inte lika bra! hehe ;P

2008-11-20 @ 23:37:34
Postat av: Björn

Mys, pys! Det rev kanske upp lite gammalt :)



Credz till mig för att jag skriver på en torsdag! :D

2008-11-21 @ 00:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0