Arbetslös & Glad

Vad händer? Varför Bloggas det så otroligt lite här? Jag skäms.. Men jag tror jag & Björn har lite samma känsla, att vi inte vill blogga för mycket utan att alla gjort det! Så jag vet en person om kommer få det jobbigt imorgon!!

Sälv har jag ju verkligen inget intressant att delge..
Men med tanke på bloggens namn så tror jag jag passar in rätt bra... Jag är den som verkligen kan stå upp för vad vi är!
Arbetslös är jag MEN inte så mycket mer faktikst, lite fattigdom kanske.. men som ni många hört, en kommentar jag råkar slänga ur mig ibland : Pengar är inte ett problem för mig... Jag vet hur det låter, men ska vara ärlig har jag hört, visst, börjar jag inte jobba inom en framtid så kanske det  kan bli ett problem.. men vem orkar tänka så långsiktigt?
Tristess då..? nja, nte ens det, det är ju lite märkligt, för det kanske jag borde ha.. med tanke på hur mycket jag tex uträttat under en dag som denna.. svaret är ingenting, men jag tyckte att vädret tillät det idag.. så jag och min säng, bok, dator kom ganska bra överrens, okej, det där lät väldigt arbetslöstoch deprimernade!
Men jag tror jag njuter av att vara hemma i SVerige och ta det lite lugnt fortfarande..
Jag lovar, ska snart bättra mig....
Får väl också försöka bli vikarie eller något då! 
Men aa, känns mer som att jag måste försöka att inte vara arbetslös pga pressen utifrån mer än inifrån, Mitt inre verkar inte känna så mycket stress alls, nix, jag känner mig glad, nöjd och tillochmed lycklig med min tillvaro, japp, ni läste rätt, JAG Viktoria Svensson är lycklig.. och folk har tillochmed höjt på ögonbrynen när jag nämnt det så, jag vet att det inte hör till vanligeten att jag yttrar så fantastiska ord! Men Just nu så, bäst att passa på, snart kraschar man väl.. och ja där råkade mitt riktiga ja också säga sitt!

Men ikväll får ni ett God natt från en TOTALT arbetslös med glad människa

Kommentarer
Postat av: Björn

Nu känner jag mig ledsen OCH ensam. Kan du åtminstone spela lite olycklig på mötet? :) puss

2008-11-11 @ 15:25:39
Postat av: Viktoria

:(:( men Björn.. klart jag kan, jag är bra på det, men ska vi inte iställlet försöka få dig glad?

2008-11-11 @ 18:04:18
Postat av: Björn

vad gullig du är Viktoria! Puss <3

2008-11-11 @ 18:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0