Blogg torka? :(

Veckan verkar som vanligt ha flugit förbi medans bloggen har stått still. Jag funderade lite över varför och jag tror att det är Viktoria som är organisationens lilla dragkrok vilket gör min och Maluíns (mitt franska utalande för Malin förstås) bedrift desto större nu när Vickan är bortrest. Förrutom att ha ställt upp för mina skogstöser i nöd så var hela dagen ett riktigt sömnpiller och jag undrar lite var bio söndagarna tagit vägen? :O

Som tur var är jag en talang när det kommer till att underhålla mig själv och jag vet inte hur många gånger i sträck jag hängde över den här videon. Enjoy ;)







Adjö! /Björn "Faboulus" Eriksson

Kommentarer
Postat av: Malin

haha den filmen var ngt att hänga i granen :)

2008-11-02 @ 22:35:08
Postat av: AK

en riktig hjälte!

du får hålla utkik nästa tisdag ;)

2008-11-03 @ 22:09:41
URL: http://nasftd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0