Bloggspridning!

Idag, onsdag så tog jag som lovat initiativet och kontaktade min bk, Ms Wentzel till en Chai-latte och en kokosboll som verkligen var under all kritik! (visserligen doppad i göttig choklad men det var för geggig i konsistensen och smakade alldeles för mycket kakao) Det var under denna fika som vi tog tillfället i akt och brain-stormade ihop lite käcka lockelser som tecknades ner på 3 servetter som strategiskt placerades ut på Expresso House och åtminstone en av dom blev upptäckt och noggrant granskad. Efter det bar det av till fregatten där ytterligare lappar skrevs ihop och kanske, kanske tar vi oss lite tid att tejpa fast dom lite överallt på torget nu på söndag. Efter det var jag helt enkelt för trött för att dra igång hela storbaks maskineriet och förråt mig istället på den söta lilla gláa halstabletten (?) 'Kungen av Danmark'.

Jag skriver dessutom för att flytta ner Ak's lite lulliga bild som hon oroar sig för om eventuella besökare skulle kika förbi. Återigen slår vardagshjälten till!

...

/Björn "Fabulicious" Eriksson

Kommentarer
Postat av: AK

bra där björn! =D

dej kan man alltid lita på!! =D

2008-11-05 @ 21:22:54
URL: http://nasftd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0