Det är inte okej

Jag ursäktar alla uteblivna inlägg och skyller på att jag är inne i en liten svacka. Men det är ingen fara på taket.
Har nu i två dagar fått uppleva något sorts hån mot oss arbetslösa. Det började inne på Ica Kvantum i Stenungsund där jag och en kompis stod och pratade med kassörskan. Så frågar hon mig vad gör du nu för tiden då? Var på min vän börjar skratta och säger : Haha Malin är arbetslös ! Jag skämdes såklart där jag stod helt ensam och övergiven utanför samhället. Hån nr2 : Vi är i Göteborg dagen efter och jag tänker betala med mitt kort. " Malin för fan du är arbetslös". Jo tack jag vet, tack för påminnelsen, har försökt förtränga. Men jag har nog råd med lite mat skall du se.
Jag må jobba sällan men långt ifrån helt arbetslös, kasnke 76 % arbetslös eller något. Funderar på att dra till Norge att jobba på lager. Nån som skall med ?

// Malin

Kommentarer
Postat av: Björn

Jobba? Med Malin "Dollface" Gustafson? Norge? I like it! :)

2008-11-02 @ 23:37:15
Postat av: Malin

Du jag och Vickan ? :) kan det bli bättre !

2008-11-03 @ 09:52:30
Postat av: AK

nej! ni får inte överge mig här i sverige!

2008-11-03 @ 22:11:51
URL: http://nasftd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0