En svår och näst intill omöjlig uppgift

Jag skall baka bullar idag. Och om allt går enligt planerat så kan det serveras bullar till mötet idag. Vet dock inte om jag vågar bjuda på dom. Det är sjuktsvårt att toppa Björns bullar och jag vill inte ens försöka vara bättre då jag insett att det inte alls kommer att gå. Ni får helt enkelt nöja er med en l i t e sämre kanske något torrare bulle idag.

Nu tänker jag släppa lite utav en b o m b här. Jag har börjat älska att jobba på dagis, vet inte om man får använda sånna starka ord på den här bloggen. Okej älska var väl att ta i, men jag kan inte sticka under stol med att jag gillar det, s t a r k t. Förra  veckan jobbade jag 2 dagar och denna veckan har det hittills blivit en dag. Hoppas givetvis på mer.
Dom i växeln är så trevliga. Öppningsfrasen en morgon förra veckan när hon ringde löd:
- Tjenare Malin, känner du för att byta lite blöjor idag eller ?
- Du vet svaret. Yes of course !

Igår fick jag torka kiss på golvet efter att en liten tjej släppt ut niagarafallet. Men jag gråter inte för det. Har i alla fall något att göra och det är det viktigaste. Pengar tjärna man ju tydligen också, men det är ju inte så viktigt.

Ses ikväll // Malls

Kommentarer
Postat av: Björn

Jag önskar att jag också fick torka upp kiss :(

2008-11-11 @ 15:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0