Försyyldh

För det första borde jag säga att jag satt typ 5-10 minuter med att komma på hur man säger förkyld när man är tät i näsan. Är jag nöjd med resultat? You bet! :)

Som vanligt gick jag arbetslös men gjorde en deja vu och tog mig ner till postkontoret där en trevlig dam påpekade att den jag sökte hade gått hem. Jag han knappt hem innan pappa drog iväg mig till någon slags bilverkstad någonstans i landet Sverige. Hela vägen hem snyftade, snörvlade och fejkade jag en hög feber för att få in dagens ranson av  sympati, UTAN NÅGOT SOM HELST RESULTAT :'(. Shame on me, men lite för man faktiskt tycka synd om någon som är sjuk! Faktiskt.

Nu sitter jag och bara väntar in kvällens möte till tonerna av min näst bästis Brittans nya platta Circus :)

Adjö /Björn "Faboulicous" Eriksson

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0