Fritidsforskare

Bara för att man inte arbetar behöver det inte betyda att man inte har fullt upp
Gårdagen för mig var tex fullspikad från morgon till kväll! Allt handlar ju bara om hur man väljer att se på saker och ting!
Upp, frukost, ta ut hästar, mocka skit, köra mammsen till jobbet, äta nybakta bullar och glass hos Malin, äta lunch, åka till Jenny och träffa henne! ( otroligt trevligt förresten :) träffas ju inte för ofta! ) äta middag, ta in hästar, ta en promenad med Ak, prata om livet, ha möte med Nasftd, ge hästana kvällsmat, kolla datorn.. försöka sova, misslyckas.. förska lite till och somna...

Va? det lät väl inte så pjåkigt?  Ja menar, ni kan ju åtminstone inte komma och säga att sitter sysslolös! Sen vad vissa tycker angående hur viktiga mina sysslor är.. det är en helt annan femma! FÖr mig är dom i alla fall viktiga , och det ska väl egentligen vara det enda som räknas :) 

Sen ber jag nästan lite om ursäkt för mitt uppträdande frän mötet igår, var kanske lite väl hård i munnen, men menade såklart inget illa! <3 Sen att jag pratde mer än mänskligt också.. men jag får se det som att jag inte varit med på 3 veckor och hade en del att ta igen..! 

Nattinatti! och slit inte ut er alla arbetssamma människor där ute! / Vic 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0