Hemma Igen!

Hejsan allesammans

Då har jag kommit till Sverige igen då efter min vistelse i Afrika...
Det känns ganska gott att vara hemma igen, men jag har haft tre helt otroliga veckor som jag aldrig kommer glömma i alla fall! Känns som om jag varit borta i en evighet, men det är väl för att jag har upplevt mer saker på tre veckor än vad man gör på flera månader annars!
Sista veckan var ganska bra den också, jag fick vara lite på projektet, sedan blev det safari och sista helgen tillbringade jag på en strand med bad i indiska oceanen, mycket händelserik alltså och ganska påfrestande med... men men, nu är jag tillbaka som sagt, jag klarade flygningen hem galant, det är jag ganska stolt över faktikst ;P Hmnade på rätt plan två gånger! Så när jag landade på Landvetter var jag ganska stolt, glad, trött och smutsig! Oj, vad jag har tyckt synd om dom som satt bredvis mig på planet :S Jag var inte allt för fräsch kan jag lova.... Men väl hemma har jag fått duscha och nu är jag nog rätt ren igen.

Fick träffat Nasftd igår också :D Även om jag var lite väck efter allt så var det underbart :D Pasaade även på att ge Björn den pipa jag köpt till honom i Tanzania, tror han blev glad! :)

Och nu sitter jag här hemma igen.. känns lite skumt... och vad gör jag? Jo, just nu har jag tagit en fika, (varför gör man det bara för att man har fått tillgång till det?) Och så kallar jag på lite vänner-avsnitt och bloggar samtidigt, japp, jag är back on track!

Kommentarer
Postat av: Björn

Jag blev super glá! :D Jag var ju bara tvungen att inviga den igår och det slutade med att nikotinet höll mig vaken till kl 1 haha :p

2008-11-05 @ 18:41:53
Postat av: AK

helt fantastikt att ha dej hemma igen! =D

2008-11-05 @ 21:21:56
URL: http://nasftd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0