Juletider

Första Advent!  

Japp, då det var det juletider [IGEN]  .. Hur kan det går så här fort? Var det inte nyss jul i princip?
Men det är lika mysigt varje gång :D
Första ljuset är precis tänt hos oss, det avnjöts med hembakt tunnbröd :) mm

Men nu börjar den där stressen infinna sig..  :O
*Julbaket!
*Julklappar
* m,m.

Vilken tur då att jag har så mycket tid så att jag hinner baka nu i dagarna! :)
Och det känns såklart också jättebra att jag kan köpa hur fina och dyra julklappar som helst till alla eftersom det precis var löning :D................................. Vilken lön?

Nu sitter jag här i alla fall nerkurad med en bra bok och god musik :) vintermys

Underbar helg också :D// Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0