kaffepigg & borttappade pengar

Hej, jag är jättepigg.

Det är nu det är kväll och då ska man egentligen sova... det ska jag väl göra rätt snart.. eller i alla fall försöka, men jag är jättepigg! Aaa, riktigt sådär pigg ni vet, när man känner att man hade kunnat göra lite allt möjligt, jag är ju en kvällsmänniska och kommer förmodligen alltid att förbli... Ikväll är en sån kväll när jag nästan hade kunnat dra igång med ett bak eller liknande..! Är det kaffet som sätter sina spår? Igår kväll var samma sak. efter att ha hinkat i mig ca en halv liter kaffe och ett antal drömmar på mötet hade jag både fått i mig den överskridna koffein och sockerdosen... 
Eller är det för att jag inte har något av värde (det låter värre än vad jag tycker det är)  att gå upp till som min kropp helt enkelt inte tycker det är så viktigt att sova..?
Ikväll har jag i alla fall också fått i mig MKT kaffe och sötsaker efter kalas hos den nyblivna 19-åringen Karin :D Grattis!
Men så jobbigt är det inte att vänt på John Blund, jag känner ingen stress.. ska dock upp i tid även i morgon som alltid, imorgon kommer nämligen MAlin hit och det är min tur att bjuda på frukost, gröt och äggmacka har jag lovat henne!

Förresten... det enda jobb jag hade denna månad, serverandet.... aa då har jag tappat bort pengarna jag fick =S Hur kan jag bara lyckas med en sån sak?
Det enda jag hittade i min väska var ett antal öl ( som AK "fått" med sig ) och Baileys....
Känner mig lyckad!  

nej...
// Viktoria

Kommentarer
Postat av: Björn

ak "fick" med sig ganska mycket ;)

2008-11-20 @ 15:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0