Ledig, igen...

Idag, måndag gick jag åter arbetslös eller som jag föredrar att säga, "ledig". MEN! Istället för att gå hemma och söla så tog jag riktigt tag i dagen på ett utomordentligt exemplariskt (notera dubbla superlativen!!!) sätt. Som vanligt gick jag upp strax efter 9 och tog efter det en snabb dusch. Vad hände sedan då? Jo, ung och naiv som jag är tog jag på mig alldeles för lite kläder och tog mig med hjälp av en cykel ner till torget. Därefter satte jag kurs mot Stora höga och vipps så var jag vid min stuga i timmervik med medtagen bulle och julmust. Väl där njöt jag av naturen, min hårda bulla och min ljumna julmust i ungefär 15 minuter innan mina fötter, högra delen av min rumpa och höger hand hade tappat större delen av sin känsel.

Eftersom jag har känsliga händer cyklade jag gråtandes hem :'(

Tack för mig! /Björne "Brummelisa" Eriksson

...

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Haha, sööt! du tog tag i din dag riktigt bra tycker jag! ;)

2008-11-17 @ 22:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0