Med trötta ögon

Här med lovar jag Malin Karolina Gustavsson en förbättring angående mitt bloggande. Både jag och Björn fick ta mycket skit idag. Och det är väl bara att tacka och ta emot. En förbättring utlovas i alla fall från min sida, kan dock inte ta ansvar för Björns handlingar.
Det kommer komma mer inlägg från oss, så ni kära läsare häng kvar. Ber er att ge oss en chans till. PLZ !

Skit nu hande det nagot med min dator, kan inte skriva dom dar bokstaverna med pricker over som ni kanske marker.
Jag ar trott och jag vill verkligen sova i natt, skall upp och jobba i morgon. Det ar nastan lite angest jag har tror jag. Men allt kommer kannas bra bara jag kommer dit.
Ah nej nu skrev jag om jobb, sorry V !

God Natt


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Du är så föråten så ;)

2008-11-12 @ 00:32:13
Postat av: Björn

Tackar för rundturen :)

2008-11-12 @ 17:42:27
Postat av: Anonym

haha du var så värd den Björn ! :)

2008-11-12 @ 18:54:54
URL: http://baramalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0