Nasftd kan servera!



NASFTD + Lisa, Pauline och Karin

JAjjemen , som ni kanske redan läst i föregående inlägg så har vi lyckats få oss ett litet jobb, dock bara en kväll, men kul var det och det kändes bra att " få gjort" något...
Vi serverade alltså, gav folk mat, dryck och all service man kan tänka sig, tror dom var nöjda med oss så tydligen var vi rätt skickliga...!

Någon som behöver servitriser/servitör ?

Vi kommer så gärna! Vi jobbar dock helst inte för skitlön, jag vet, det är desperata arbetslösa vi snackar om, men det finns gränser.

Framåt natten var det bara vi från NASFTD kvar, dom andra skulle hem för dom skulle upp och jobba dagen efter.. aa det där har ju inte vi några problem med så  vi stannade så (gärna?) kvar!, servade folket, blandade drinkar, och gav till oss själva. självklart till dom andra också.
Men tiden flög iväg och jag & Malin ägde dansgolvet lite och fick kommentarer som : "Dom där servitriserna kunde inte bara diska, dom kunde dansa också!"  Så vill någon anställa mig och Malin för dans går detta också bra!



Haha, jag och Lilla Björn, vi kan sammarbeta och är jätteduktiga.



Den här bilden skulle inte bli stor men jag gjorde fel och orkar inte ändra eftersom vårat internet är SEGT nu, så varsågod, jag och MAlin skulle kunna bjuda på en hejdundrande show!!
//Vic

Kommentarer
Postat av: Björn

Vi hade verkligen roligt! :)



2008-11-17 @ 23:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0