Nu vankas det fika... Och Viktorias hemkomst förstås!

Det är med spänning, nyfikenhet och lite rädsla som jag inväntar att Viktoria ska komma hem. Bara jag tänker på det börjar jag fundera ut stora spekulationer om Viktoria har förändrats, eller snarare hur mycket. Eftersom jag har snappat upp lite lokal ryktesspridning om att hennes hår tydligen inte klarar av att gå ifrån att bli vårdsamt balsamerat 3 gånger om dagen till en gång varannan vecka så kan jag tänka mig att hon ser ut som Alice Bah när hon hade sitt härliga halv-afro i söndagsöppet. Eller är det kanske bara jag? Dessutom har jag lovat mig själv att hålla tillbaka den lite onda sidan som suger i sig uppmärksamhet och bara vill ha, ha och ha nu på nästa möte! :)

...
Min by-line bild!

Puss /Björn "Fabulicious" Eriksson

Kommentarer
Postat av: Malin

haha jag tror inte hennes hår fick allt för stor omställning. Hon sparar gärna på vattnet ;)

2008-11-03 @ 21:38:06
Postat av: AK

hahah!

de ska bli spännande att se iaf ;)

2008-11-03 @ 22:13:26
URL: http://nasftd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0