Officiellt utalande!

Först vill jag dementera att jag skulle bita människor. Det ligger inte i min natur och det verkar ganska så äkligt. Jag kan omöjligt försvara att jag varit frånvarande såpass länge från bloggen men kanske kan det hjälpa er (med 'er' menar jag Viktoria som verkar tycka jättailla om mig) förstå när jag berättar att jag på 2½ vecka inte jobbat en endaste minut. Det känns precis som veckorna efter studenten då jag dels inte hade något jobb och dels led av påtryckningar ifrån förlädrarna. Hur jag kände då och nu landar därför någonstans mellan deppression och genuin olycklighet. Jag kan kanske komma undan med en varning?

Hoppas ni lyckades ta er hem inatt :)

Puss /Björn "Fabulicious" Eriksson 

...

Kommentarer
Postat av: AK

såklart du kommer undan med en varning!

du kan tillochmed få en extra bulle på mötet om det ska vara så!

jag lyckcades bevisligen ta mej hem iaf =D dom andra kan jag inte ansvara för men dom verkade vid ganska gott mod när jag skildes från dom...

nattinatti!

2008-11-16 @ 03:29:55
URL: http://nasftd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0