Skyller på mamma...

Jag har ju i tidigare inlägg skyllt lite min tappenhet på pappa, jag tror jag ska ändra mig lite och i stället lägga lite skuld på mammsen...
I fredags skulle vi iväg och först packa glas för att sedan åka och handla..
När vi kommer till Sth säger mamma, nej, jag glömde min mobil.. för att sedan säga jag glömde visst hela väskan med plånbok och inköpslista och allt.. aa det var ju inte så bra.. men hon kom med förslaget att istället föra över pengar till mig så att jag skulle kunna betala maten, visst säger jag.
Efter att ha packat på oss mängder med fredagsmat och står i kassan säger mamma: betala nu då viktoria,
ehh aha just det ja, jag har inte mitt kort med mig, glömde nämna den detaljen..
Japp, så duktiga är vi, hon undrar typ som vad är mitt problem eftersom jag glömmer ALLT överallt.. men så mycket bättre är hon väl inte själv ;)  Det fick bli pappa som hämtade ut oss i stället. Sen åker jag & mamma i förväg för att handla pizza.. bra idé! eller hur? bara det att när vi kommit nästan till Sth säger mamma... vi har ju fortfarande inga pengar till pizzan...
Jag ringde pappa             . igen.

Men orka tänka så mycket liksom! man ska inte överanstränga sig! det är aldrig bra, jag säger som afrikanerna lärde mig: Hakuna Matata!

Det löser sig ju!

// önskar alla en trevlig söndagskväll :) // Vic

Kommentarer
Postat av: Björn

Tycker lite synd om din pappa Viktoria! :)



Han får ett hjärta för att han är så snäll mot dig











2008-11-25 @ 20:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0