Tappad

Idag är dagen då jag känner mig riktigt tappad..
Funderar lite på vad som kunnat gå fel.. en orsak kanske skulle vara då min pappa kastade mig upp i luften när jag var liten och sedan sa : "är du med?" till kompisen en bit bort och sedan kastade mig... .. han var inte med...
Eller när pappa satte mig i bagagen och körde iväg för att sedan se hur jag ramlar ut i farten..
Hmm, verkar nästan som jag försöker hitta en syndabock till min tappenhet, förlåt pappa, jag är kanske bara väck.

Men dagen började bra, gick upp halv 8 (!) Åkte till Malin som hade gjort frukost :) Sedan bar det iväg till Std, Japp nu har även jag anmält mig till förskolevikarie,. Sedan drog vi en liten shoppingrepa, jag var i starkt behv av vissa saker..
Sedan åker vi alltså till storstaden Gbg f.r att gå på mässan KUnskap och Framtid, ... aa bara namnet ger en ju rysningar... Jag körde och joo med MAlin hjälp kommer vi ända fram.. Stolt och glad parkerar jag bilen och ska betala parkering.. DÅ märker jag att det jag shoppat inte finns i bilen.. Märkligt! Får såklart ringa mammsen som får styra upp denna situationen  och ringa till affären och höra.. mina grejer låg kvar där... Duktigt! Har jag nämnt att jag glömde min mobil på en parkbänk i stan förra veckan? Någon hittade den och lämnade in den på närmaste café - Tack någon!
Så till parkering då.. JAg & Malin är inte dom som springer runt med mynt i fickan.. tar dom kort? Joo men såklart ina Visakort! hmm.. vad gör i..? Åker vidare... in i perkeringshuset.. såklart är det samma sak där! Jag Vill härmed lämna in ett klagomål!! VARFÖR tar dom inga Visakort? MAlin har dock en 50-lapp vi använder oss av den och går runt i affärer och ber dom växla.. tredje affären lyckas skrapa fram fem tior...
Såja! Redo för mässan.. vi missade dock att det var inträde och allt det där.. men vi fick även fixart det.. nu hade vi bara varit inne i stan ett bra tag utan att ha gjort... något alls... Väl där inne var väl varken någon av oss särskilt nöjda.. Eller så var vi bara ofokuserade och varma!! PHU! då är det svårt att koncentrera sig!  Men vi fick iallfall med oss 10kg broschyrer ocg gick sedan därifrån.. Vem orkar egentligen tänka på framitden.. =S
Sedan till något som vi är vanligt bra på, Fikan! Den gick smärtfritt, Sedan ville ha lite fredagsgodis också :) Det lyckas vi packa på oss, ställa oss i kön för dom med endast kort.. jag trodde inte man fick stå i någon annan om man hade kort.. Jag hade fel.. och kön var jättelång ! A just det, på vägen ut glömde vi våran packning på 10 kg..  såklart hämtades denna.
Sedan bar det av hemåt till tryggheten igen! :) PÅ vägen hem ringre dom dock och säger från barnomsorgen att pappret jag lämande in inte gällde eftersom det hade gått ut.. en liten detalj bara ..så nu fick man inte fixat vikariegrejen denna vecka heller!

Kommentarer:
 (Jag) Varför ska jag köra mot E6an?
Malin  : 14 November... aha är det alla hjärtans dag idag då?

ehh, personligen tycker jag att det är värre att TRO att det är alla hjärtans dag idag..än att inte riktigt ha koll på E6an..
// Viktoria

Kommentarer
Postat av: AK

hahah ni e för söta! =D

2008-11-14 @ 18:31:11
URL: http://nasftd.blogg.se/
Postat av: Björn

I-lands tjejorna haha :)

2008-11-17 @ 21:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0