Uteblivet biobesök + alkohol på jobbet

Det är med gråten i halsen jag sitter här och skriver. Vad hände med söndagsbion idag? Jag var mer än sugen på att åka in och glysa en film. Men icke ! Får hyra en sleten gammal film på Hemma Kväll i stället i och för sig inget fel med det för då gör det inget om man somnar. Den risken finns idag för igår var det hårt arbete som gällde. Nasftd + Karin, Lisa och Pauline serverade på Svenshögens 50 årsfest. Alltså fotbollsföreningen Svenshögen.
Funderar på om bartender är ett yrke man skulle stå ut med, fri tillgång till alkohol är ju aldrig fel. Det gör jobbet  l i t e  roligare och man lär se allt på ett annat sätt. Förhoppningsvis mer positivt.
Vi gjorde trots vår oerfarenhet inom yrket ett bra jobb, hört från styrelsen. Lönen däremot var lite utav en skam. Men vad gör man inte, nu lär jag överleva denna veckan också i alla fall. Kanske till och med har råd att unna mig en fika på Eat, det var ett bra tag sen nu.
Roligaste igår var när jag och Vickan dansade, I think bugg is the shit ! Nya dansen typ !

// Mallan

Kommentarer
Postat av: Björn

Det var verkligen kalaskul :)

2008-11-17 @ 20:59:49
Postat av: Viktoria

Det var så jääkla kul!

LÄtt nya jobbet, bugg + alkohol! = vi har kul

2008-11-17 @ 22:41:00
Postat av: Viktoria

Det var så jääkla kul!

LÄtt nya jobbet, bugg + alkohol! = vi har kul

2008-11-17 @ 22:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0