En milstolpe i kärriärval? ... (Frågetecknet ska utalas!)

Det var med en något heroisk känsla som infann sig när 3 generationer Eriksson tog lång promenad runt kyrkenorum. Som ni säkert redan listat ut så jobbade jag inte idag heller... Vad kan jag säga? Jag har lite gett upp om det här med att försörja mig på att underhålla söta små förskolebarn. Och det är lite med gråten i ögat, det är det. Men jag börjar bli jäääätte trött på att söla runt planlöst här hemma.

...
Miss J instruerar...

Så vad ska man satsa på? När jag idag satt och tittade på America's Next Top Model så blev jag återigen fascinerad och kanske lite småförälskad i den något udda J. Alexander aka, 'Miss J' och jag frågade Angelica vad han egentligen jobbade med. Jo, han lär modeller gå som enna riktiga donnor och jag kände nästan direkt ett djuriskt kall till just detta glamorösa yrke! Paris here i come?! :)

/Björn 'Faboulicious' Eriksson

...

Kommentarer
Postat av: AK

jag tror att det kan passa dej helt fantastiskt!=D

2008-11-27 @ 18:45:59
URL: http://nasftd.blogg.se/
Postat av: Alina

åå tack! :) det gör man i stillmallen, där det tex står #000000 (som är färgen svart) så kan du ändra till tex #jfjsl48 ... ja nånting som kanske är illgrönt! man får leka dig fram hehe:) kolla designadinblogg.se för hjälp! :) sök runt lite där:)

2008-11-27 @ 19:09:13
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: marcus

Miss J är så cool..

Fast jag fattar inte varför han kallas miss.. :)

2008-11-27 @ 20:16:49
URL: http://mktbra.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Go for björn!

2008-11-27 @ 22:03:02
Postat av: viktoria

go for IT skulle det stå

2008-11-27 @ 22:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0