Framtida yrke?

En dag måste man ju bestämma sig för vad man ska göra här i livet... förr eller senare!
Varför är inte jag en sån som redan som liten hade ett framtida drömyrke? Det hade varit så himla mycket enklare då! Men nej, så är inte fallet, jag vet liksom inte alls.. eller typ inte i alla fall.. några yrken har man ju lagt undan funderingarna på...

Har haft en trevlig kväll med mina älskade vänner KArin & Lisa :)
Vi hade otroligt roliga och trevliga samtal under kvällen, bland annat ett där vi snackade om vad man kunde tänkas bli i framtiden, Lisa försökte komma fram till vad vi andra passade till genom att bara kolla på oss... KArin har ju funderat på veterinär några gånger under sitt liv..

Lisa :Asså, det räcker ju att man bara tittar på Karin så ser man ju att hon passar perfekt till veterinär!
Karin:A jo kanske , men jag vet inte...
Lisa: Fast aa, jag menar , du hade verkligen passat till den som bara slaktade djuren!!
Så det är sån Karin ser ut...?

Lisa: Jag själv kommer nog bara bli filosof... eller så blir jag  patient, på ett mentalsjukhus..
Här har vi höga ambitioner...

Men det här är ju faktikst jättekrångligt :S så krångligt att jag inte funderar mer ingående på det nu, ska ta och sova, vem vet, kanske kommer jag i morgon vakna och helt plötsligt veta vad just jag ska uträtta på denna jord!

Natti / Viktoria

Framtida Slaktare & Mentalsjuk patient..?

Framtida Slaktare och mentalsjuk patient?


Kommentarer
Postat av: AK

hahah vem vet?

jag skulle inte tro att vetrinär och filosof ligger närmare än slaktare och mentalpatient ifs ;)

2008-11-09 @ 11:30:03
URL: http://nasftd.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Kika in min fotoblogg, värt ett besök :) Tack!

2008-11-09 @ 11:33:06
URL: http://picturesofme.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du får en fin dag! :)

2008-11-09 @ 11:33:22
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Björn

Att folk går in här och länkar till sina bloggar måste väll vara ett tecken på nasftd's storhet? :)

2008-11-09 @ 13:07:25
Postat av: Anonym

Ja absolut jag håller med Björn !

2008-11-09 @ 15:16:22
URL: http://baramalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0