Bio söndag

De här söndagarna har blivit en evig väntan för kvällens bio-mys och så även idag. Och om du frågar mig hur jag spenderade dom resterande 9 timmarna där emellan så går det fort. Här sammanfattas dagen med 4 ord. Vaknade, När Lammen Tystnar (filmtitlar räknas som ett ord), Miss Piggy (aka Anna-karins gris), bläck-hjärtat och slutligen Patrik 1,5. Förrutom Lisas mystiska skratt när jag skulle kliva ur bilen fick jag nog med allt. Kanske inte är så mycket för världen men jag tänker då inte gå utan fika på tisdag kväll! :)

...
Och här är resultat av min visit hos ak ;)...

G'natt

/Björn 0,65*




*HP :)

Kommentarer
Postat av: Björn

Det kommenteras för dåligt tycker jag! :'(

2008-10-20 @ 21:26:05
Postat av: AK

Det var en bra söndag! =D

fick många uppskattande kommentarer om min bläcktatto på jobbet i måndags ^^

2008-10-21 @ 16:35:24
URL: http://nasftd.blogg.se/
Postat av: Björn

haha I knew it! :D

2008-10-21 @ 17:48:06
Postat av: Lisa

Jag måste bara klargöra 2 saker vad det gäller srattet:

1. Jag vet inte varför jag skrattade

2. men jag såg ingen anledning att låta bli



P.S. (bara Björn)Jag skrattade inte åt dig bara så du vet, fick lite dåligt samvete där efteråt eftersom det verkade så:/

2008-11-09 @ 15:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0