Farväl Sverige

japp, ville bara säga ett sista hejdå för ett tag..
Om 4 timmar ska jag upp och iväg till Afrika! Tanzania!
HJÄLP.. aa det är lite så jag känner just nu, kanske inte så jättekonstigt ändå...
Nu hoppas jag bara att jag packat rätt och kommer ner helskinnad och att det ska funka fint, så ska jag allt se till att bara uppleva massa fantastikst..

Jag kan ju dock inte ens skryta med att jag ska JOBBA, fast det ska jag ju , men GRATIS.. så jag håller fanan fortsatt högt ;)
Se till att göra det ni också!

PUSS på er! Ses snart <3

Mamma var nog ganska lugn med att ni har möte hös mig ;) kanske även kan hjälpa henne med att minnas namnet på vår kära blogg!

Farväl!
Viktoria

Kommentarer
Postat av: Björn

Vi saknar dig redan hjärtat :)

2008-10-13 @ 16:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0