för kallt

Oj då kom precis på att det är tisdag i morgon och att jag inte bloggat en endaste gång. Shame on me !
Idag har jag jobbat. Bergsvägen idag igen, fast idag hade jag små knottarna på Myran. Små barn är jobbiga, fick erfara det idag. Dom hade det bara så sjukt kallt på förskolan. Hade glömt mina tofflor hemma också så nu äntligen har mina fötter börjat tina. På min rast satt jag under en filt i personalrummet och lyssnade på tanthumor, den är verkligen inte bra. Hoppas aldrig jag kommer bli en sån som skrattar åt sånt. Har btw fått ett nummer som jag kan ringa varje morgon och fråga efter jobb om jag nu skulle vara så sugen.
Ser fram emot mötet i morgon eftersom en fågel viskade i mitt öra att Björn ännu en gång har storbakat. Tack för det.


puss


Kommentarer
Postat av: Björn

Var det en söt liten undulat kanske? :)

2008-10-27 @ 21:55:43
Postat av: Malin

Ja något i den stilen :)

2008-10-28 @ 10:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0