Förvirring

Hej jag heter Viktoria och är för tillfället inte mig själv.

KÄnns jättejobbigt faktikst... sitter och funderar lite på varför
* Jag ska till Tanzania, börjar nästan bli lite tjatigt, har en känsla av attt det bara ska bli gott att komma iväg så jag slipper påminna alla om att kag ska dit hela tiden, och jag slipper den här jobbiga väntan som det innebär att åka iväg till något helt okänt.
* JAg verkar bli hög av Vaccin.... Igår var ingen rolig dag, tänkte att jag snabbt och lätt skulle vaccinera mig där på förmiddgen men kort och gott gick allt käpprätt åt helvete så jag blev vaccinerad vid halv 2 och resten av dagen fick jag tillbringa med skakningar och en oregelbunden puls.  Jag längtar redan till nästa spruta på onsdag....
aa, detta ledde iallfall till att jag har sovit grymt dåligt inatt och vaknat en gång i halvtimmen ungefär...:(

men nu är en ny dag här! nya möjligheter! Bara det att jag har SÅ mkt att göra ;P gick upp nu kl 8 och ska sätta igång, har tillochmed gjort en "att-göra-lista"  får se vad jag börjar med... tvätta lite kanske...

Om någon har något bra tips på lugnande medel får ni gärna delge er, Ak kanske skulle kunna ta med lite morfin till ikväll?  Tack

Hejdå

Kommentarer
Postat av: -

du gillar ju och vara hög, sluta förneka o ladda på med mera sprutor!

2008-10-07 @ 17:48:33
Postat av: Björn

Jag sitter på ganska mycket tradolan här hemma med om du är intresserad! ;)

2008-10-07 @ 18:17:13
Postat av: AK

jag tar med en go blandning som passar dina symtom perfekt!

du kommer att vara känslomässigt avtrubbad i en vecka jag lovar!:D

2008-10-07 @ 20:17:52
URL: http://nasftd.blogg.se/
Postat av: simpiii!

Satan att man alltid missar er knark rika möten!

2008-10-07 @ 22:08:08
URL: http://simonalbertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0