Ge bort en get

Björn jag har nu undersökt detta med att ge bort en get lite närmare. För er som inte var med mig och Björn på Eat igår och fikade missade troligtvis diskussionen om min Get. Den heter  Malin och bor någonstanns i Afrika, är dock lite osäker på var.
En Get är presenten som förändrar liv och nykeln till framgång. Man köper geten (200kr) så den får bo hos en familj och på så sätt får dom näringsrik (tex) mjölk och det som blir över kan dom sälja. Vips så har dom tjänat en hacka. 
Man kunde ge bort lite andra saker också, en toalett (400kr) en vattenpump (1000kr).
Kanske något för nasftd ? Köpa oss en get och döpa den till nasftd.blogg.se....tror vi skulle fått många fler läsare då.



Peace Malin

Kommentarer
Postat av: Björn

Vilken söt liten get! Tycker den borde vara värd lite mer kanske? :)

2008-10-14 @ 18:06:57
Postat av: AK

helt klart! detta ska diskuteras på mötet i kväll! =D

2008-10-14 @ 18:54:52
URL: http://nasftd.blogg.se/
Postat av: Björn

Noterade precis att geten har samma hårfärg som Malin! Ligger det kanske undermedvetet en tanke bakom? Känner du dig som en get Malin? :O

2008-10-14 @ 22:41:25
Postat av: Malin

Haha nej Björn, jag känner mig inte som en get. Men visst är vi lika?

2008-10-15 @ 09:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0