Hemmakväll med AK & Torkel!

Även om söndagsrutinen idag bröts eftersom Malin inte var tillgänglig så behövde inte det betyda att vi skulle låta kvällen oberhindrat blåsa förbi. Det tyckte åtminstone inte jag och mina bästaste kompis ak som förslog att bio kvällen idag tillfällit skulle bytas ut mot en myskväll med något lite lättsamt på videomenyn. Det självklara valet landade på Torkel I Knipa och jag tror jag talar för både ak och mig när jag säger att den passade bra både längd och humormässigt :)

puss /B J Eriksson


Kommentarer
Postat av: AK

Det var den ultimata filmen för en dag som denna!

Myselipys! =D

2008-10-26 @ 22:41:00
URL: http://nasftd.blogg.se/
Postat av: Malin

HAha den filmen är himla kul :)

2008-10-27 @ 17:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0