Kanel eller vanilj? ... Det är frågan!

Idag, måndag gick jag arbetsfri och kände tidigt att det här var en perfekt dag för lite bullbakning då den tillsynes oändliga brunnen av förra skörden, tillslut hade börjat sina. Och eftersom jag inte stressade och verkligen njöt av bakningen så fick jag lite tid att lägga bara åt mig själv, s k 'Björn tid'. Vilket i i korta drag går ut på att försöka sätta mig själv på en sån hög häst som det bara går och riktigt gotta mig i självgodhet i en liten, liten stund. Jag hade även ambitioner att kanske klä upp mig till en lyxbagare och lägga ut en härlig bild här. Den idén dog ganska snabbt och det slutade med att jag fick föreställa mig med snygga kläder och en chic liten bagarmössa.

...
Kanske kan det här bli min by-line bild? :)

Puss /Björn Bagare!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha arbetsfri <3

2008-10-28 @ 17:21:33
Postat av: Björn

Jag älskar den här hetsbloggningen dagarna innan mötet för att inte missa fikan ;)

2008-10-28 @ 17:56:05
Postat av: snyltarn

så sorgligt att jag sitter här och skrattar framför en blogg =(

hoppas du inte missunnar snyltarn en bulle =)

2008-10-29 @ 21:34:31
Postat av: Björn

Long time no see snyltarn ;)

2008-10-31 @ 17:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0