Kärlek <3



Jag tänkte ta och hylla kärleken lite denna onsdagseftermiddag, jag har inga som helst grunder till detta eller någon anledning...
Men däremot såg jag en sak när jag var på torget förut och uträttade lite ärenden och spenderade massa pengar, och som vanligt inte fick gjort det man åkte dit för att göra, skulle fixa passfoton till mitt blivande visum, ja då är ju självklart den där apparaten utanför coop trasig.....
Nåja till saken, det jag såg var ett gammalt par på ca 80 år som kom gåendes lite knackligt... mannen går före, han verkade kunna hålla ett något högre tempo en sin fru.. hon hamnade liksom lite på efterkälken.. men lika väl som jag noterade detta så gjorde nog mannen det också, för han vände sig om och tittade på sin fru, och SEN sträckte han ut sin hand och väntade in henne, hon kommer ikapp och lägger sin hand i hans och så traskar dom på igen...

Ja detta var ett litet fint ögonblick jag fick uppleva, blev så glad på något sätt...
För visst är väl ändå kärleken trots allt det finaste på vår jord?  ;)

För övrigt ska jag tala om att jag är ledig idag! :) eller aa, ledig kanske är ett starkt ord när man inte ritkigt har något fast jobb heller, men jag tackar och tar emot och njuter av min "ledighet"!


<3 Viktoria <3


Kommentarer
Postat av: Malin

True love

2008-10-01 @ 16:25:46
Postat av: Björn

3 bloggare, 3 singlar? :/

2008-10-01 @ 17:27:19
Postat av: AK

det hjälper inte att arbeta heller kan jag tala om...

2008-10-02 @ 21:24:48
URL: http://nasftd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0