Mail Från Afrika! =D

Jambo! (hej)

Assa just nu sitter jag har och vet knappt vart jag ar vem jag ar eller vad som hander, det har ar helt sjukt! men fantastikst pa manga satt!
Har precis anlant till Mafinga... efteer en 17 lang timmar tagresa... PHU!
sa mkt folk, vi har sovit 6 st i en kupe... men det har gatt bra, har dock inte sovit sa mkt men anda...
nagot som ar helt otroligt har ar vadret, i Dar var det sjuuukt varmt! och pa taget trode vi att vi skulle do! men sen la vi oss och vaknade av att vi fros ihjal!! inte varmare an i sverige! hmm... men sa har vi akt buss till mafinga i ilande fart, da menar jag att han korde fort!! vi satt la dubbelt sa manga an man kan gora i en buss.. phu, jag a madelen orkade inte halla ogonen oppna! lutade oss pa hennes ryggsack som om vi var i koma! men sa vacktes vi upp, fullt os pa alla manniskor! dom skriker och ska ta pa oss och ha sig! Vi kanner oss helt vack, men grejen ar att har ar det ratt varmt nu igen! mkt konstig...
Nu ska vi snart bege oss till byn, vi laddar bra upp har lite, kop chips o choklad som vi ska ha nar det tryter! haha .. kan behovas kan ja lova!
Men alla manniskor ar hur underbara som helst, alla har sa mkt att beratta, sa kul aty lyssna, satt lange med en 21 arig kille pa taget och pratade om livet och vi jamforde vara liv, mkt spannande!

Forsten har jag levt lyxliv i ett dygn, nar vi hamtat upp josefin begav vi oss till stranden och dar fock vi traffa alla andra och bo i bungalows!! FINT

klarblatt hav, palmer, ochh aaa fantastikst, dar har vi levt, atit massa frukt och umgatts med rastakillar som spelar trummor, sjunger och dansar, Nice,
HAKUNA MATATA! det ar sa det funkar har, finns ingen tid eller masten eller nagnting! soft.. visserligen ar dessa killar aningen hoga.. men hur goa som helst! kandes sorgligt att lamna dom... men men, nu borjar nasta aventyr!

Min halsa ar kanon, vi ar dock bara helt utmattade, saltbrist, vi tkt tillochmed saltvattnet var gott!! men som sagt, nu har ja ju kopt chips! trotta ar vi ox] och aningen apatiska.. men det tar val tid att vanja sig..
Snart ska vi traffa barnen , ska bli kul!

hoppas ni har det bra dar hemma!

Pussar & kramar

och just det, har kope telefonkort.. verkar dock inte som det funkar men. har provat att skicka lite och har iaf inte f[tt svar....

Kommentarer
Postat av: Björn

Låter som du har åkt på en klassisk sol-semester? :)

Weell, well... Hoppas du har braa det och att du skyndar dig hem! PUSS <3

2008-10-18 @ 00:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0