MAIL FRÅN AFRIKA!

Hej!
 
pa grund av varat ointernationella losenordkommer jag ju inte in p bloggen! haha
nagon kanskevill byta losen och ge mig det, eller sa far ni kopiera och klistera in, funkar oxa bra :)
 
Jag sitterialla fall nu pa flygplkatsen och vantar pa att hamta upp en ny tjej fran Sverige!
I natt sov jag hemma hos en afrikansk familj, aa hinner inte skriva samkt nu,har tydligen brattom!
Men hej alla, jag lwever! Allt ar valdigtkonstigt och valdigtannorlundaa, massa nya intryck av alla de slag, men allt ar valdigt fascinernade! Jag kom fram igarkvalloch blev hamtad av hebrooch hans dotter,eftersom klockan var for mkt sa hann jag inte aka till dom andra volontarerna ...
Men dom var savanliga mot mig sa..  hans dottrar har fatt tahandom mig, dom skoter tydligen allt har! en liten skit pa 2ar, SA SOT!! hon var blyg men log mot mig hela tiden,hon dansade aven lite, haha 2 ar och dar snackar vi hoftrorelser!
Sov inte bra inatt,kamnskie inte sakonstigt,.. lite raddoch ensamkande man sigamassaljud! men jag overlever ju! mp3 ar min raddningkan ja lova!
det arsamkt ja hade vbelatberatta redan,handersakerhela tiden... uraskata stavningen, tangwentbordet ar kasst!
Nu vet jag inte vadsom hander, vi ska hamta josefin och sen aka till dom andra, imon aker vi till Mafingatror jag,med tag!
 
Och sa ar jag valdiogtnojd med att jag klarade flyget!haha jag var grym! = attkomma fram och fixa visa, vet inte vadsom hander men jag ar valdigthandelskraftig! :P ar ju tvungen...
 
det har ar salangt ifran var varld man bara kan komma... det kan jag saga iaf
aa nu berattar jag lite hafsigt har.. men jag aten banan till frukost oxaom ni ville veta GOD banan!!
assa, jag atinte bara en banan...lite annatoxa,ar torstig hela tiden,konstig varmehar,  sa fuktigt!!
 
ha det bra tills vidare alla, vet inte nar jag kan faen dator igen..  men tror att jag ska fixa detta fint! min mobil funkar inte har iaf..far seom detkan fixas...
 
PUSS PA ER ALLA <3

Kommentarer
Postat av: Björn

Är det Malin som laggt upp eller? :)

2008-10-15 @ 20:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0