Någon tar mina älsklings gigg!?

Ödsmål, Ucklum Blåbäret. The list can go on, and on, and on... Men saken är det att det är alltid de ställen där man trivs 'lite mindre på' som det på senaste tiden bara vill ha mig. Vad ska en så åtråd man i sina absolut bästa år göra för att  dom där lite goare, dom där ställena där dom riktigt gôttar sig i genuina och härliga barn ska höra av sig och kanske till och med diskret vädja efter just min kompetens. 

Kanske finner jag svaret dolt i Amy Diamonds schlagerdänga -Thank You... Kanske inte. Men en sak är säker! Det är Malin som tar mina favis-gigg! Jag vet, för hon sa det till mig. 

Puss /Björn Diamant (gissa var jag fått min inspiration ifrån...)


... 

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Då ska du bara fortsätta vara den du är, eftersom du är alldeles bäst så :D

Ta nu och ät en smarties-kaka & trösta dig!

2008-10-08 @ 16:22:49
Postat av: AK

Ucklum is the shit!

Dom kan se skillnad på folk och folk och kommer snart ringa dig igen.

2008-10-08 @ 21:40:58
URL: http://nasftd.blogg.se/
Postat av: Malin

Idag så träffade jag ditt favoritbarn som börjar på A. Hon var inte riktigt lika rolig som liseberg, lite mer som universeum kanske. Fick inte bekantat mig med henne men jag smörade hennes smörgås två gånger.

2008-10-09 @ 22:58:16
Postat av: Björn

Alla söta och snälla barn är mina favissar! :D

2008-10-10 @ 00:15:13
Postat av: Den fula ankungen

Varför hatar du mig? :(

När ska du se mitt äkta jag....

2008-10-18 @ 23:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0