Plötslig dövhet

GIck och la mig normal igårkväll... och vaknade: .... döv!
Hur skumt som helst, blev sååå rädd när jag vaknade i morse och liksom inte hörde nåt :(
Jag sprang liksom runt och sa hallå typ bara för att höra om någon svarade så jag fick veta om jag hörde, detta var ju jättedumt.. eftersom det bara var katterna hemma och av ren erfarenhet brukar dom inte svara..
Det blev att  ringa till vårdcentralen istället.... FIck en tid halv 3, Jippie! ännu en dag på vårdcentralen, där har jag ju inte varit 5 gånger på sistone eller så....
Men aa, doktorn kunde hur som helst inte hitta något, plötslig dövhet kallade dom det.. kunde tydligen komma, det är bara att tacka och ta emot för att man får något iallafall!  ....KÄnner mig tacksam.
Men som tur är känns det redan bättre nu så, det bara piper i vänster öra på något konstigt sätt....

Ska sova nu.. orkar bara inte med att det blir en ny dag, känner mig inte klar med denna på något sätt ... men aa, det är väl bara att hoppas att man inte vaknar med plötslig blindhet så ska jag nog klara av morgondagen också.

Nu ska jag natta Malin som för övrigt är lite av ett vrak... inte lätt när ingen Viktoria är hemma och ger henne kvällsmat, så då möts man av en sovande Malin när man kommer innanför dörren som bara säger: jag orkar inte, vil bara ha mat... så det blev statoil för att mätta min kära sambos mage!
Nu ska vi sussa sött!

och där blev även detta inlägg för långt...../Vic

Kommentarer
Postat av: Malin

Tycker det var perfekt längd på det !

2008-10-10 @ 07:00:04
Postat av: Björn

Väldigt gulligt att ni tar hand om varandra! :)

2008-10-10 @ 09:54:55
Postat av: AK

håller med malin! och björn! =D

2008-10-10 @ 14:04:49
URL: http://nasftd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0