Still waiting for your call..

Vaknade låt oss säga ca kl 07.00 och låg och väntade och väntade och väntade på att dom skulle ringa. När klockan hade passerat 08.00 insåg jag att jag var tvungen att agera. Jag tog mig ner till köket och haffade telefonen och ringde nummret, det man ringer om man är desperat. Men neeej, det fanns inga jobb idag. Toooo bad! Tror inte ens jag kände mig lättad efter det samtalet. Det är ju som tidigare känt lite min stil att bli lycklig över att få en ledig dag. Men inte idag.
Min kreativitet börjar svalna. Skulle behöva tips om vad man kan hitta på. Någon som har något kul ? Hit me....allt är välkommet ! Kanske skall börja i buggkurs eller något, haha.

Nu skall jag dra i väg en sväng. Och ikväll Björn skall jag äta upp alla dina bullar.

// MAAAAALIN


Kommentarer
Postat av: Björn

Jag har laddat ner en språkkurs i franska som jag ska ta tag i nästa gång jag går utan jobb :)



Hahaha jag ska trycka i dig bullar i Feed manér! :D

2008-10-28 @ 13:40:51
Postat av: Björn

Nu när jag lästa igen lät det där med att äta upp alla mina bullar lite hotfullt! :O

2008-10-28 @ 17:58:41
Postat av: Sara

Hmm om man varit arbetslös i över ett halvår då?? DET kan jag kalla deprimerande =P

2008-10-29 @ 18:01:33
URL: http://candis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0