Tjörn?

Har egentligen inget emot Tjörn, jag skall bekänna en sak för er här. Det rinner Tjörnblod i mina ådror. Ja ni läste rätt, tro mig jag är fortfarande Malin. Men nu har det kommit till känna att min kära mor har skickat efter papper till mig. Papper som gör att jag blir dagisvikarie på Tjörn. Det ger mig chansen att rätta till den (ursäkta) ibland något skeva uppfostran som verkar förekomma i vissa hushåll. Vill inte dra alla över en gräns.
Kommer att göra allt som står i min makt och med alla tillåtna medel stoppa den dåliga attityden i tidigt skede, innan det är försent.
Detta innebär också att jag kommer tekniskt sätt ha typ 2 jobb? (om dom någon gång ringer)
2 jobb för mycket.



Fagert :)
What a view...


Björn kan man hyra dig förresten ? Du får gärna komma och baka bullar hos mig.


Ha det kalas

Kommentarer
Postat av: Björn

Jag är 50% tjörnbo! :D Och JA, jag kan hyras ;)

2008-10-17 @ 14:16:03
Postat av: AK

2 jobb!

malin det börjar gå över styr nu!

2008-10-17 @ 17:39:50
URL: http://nasftd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0