up up and away

Skall bara meddela att jag Malin Karolina Gustavsson har gått från att vara en hemmasittande tragisk arbetslös till att bli en hårt arbetande dagisfröken. Jag trivs som fisken i vattnet och har arbetat hela 2 dagar denna veckan. I morgon gör jag min tredje dag på Ödsmåls dagis (?) . Avdelningen jag är på heter Björnen och idag har jag suttit och läst sagor i princip hela dagen, på slutet fick jag till och med ont i halsen. Arbetsskada ?
I morgon skall vi leka pruttande huset så jag borde nog sova nu.

// Malin


Kommentarer
Postat av: AK

hahah du upphör aldrig att förvåna! =D

2008-10-10 @ 13:18:52
URL: http://nasftd.blogg.se/
Postat av: Björn

Pruttande huset? :O



Jag förstår inte hur jag orkade aktivera mig så lite som jag gjort den här veckan i flera månader!? Jag har så tråååååååååkigt!!!! :(

2008-10-10 @ 23:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0