väntan

Godmorgon !

Idag var jag inställd på att få åka och jobba. Hade övertalat mig själv att det faktiskt skulle kännas helt okej.
Men nu har dom inte ens ringt mig, sitter fortfarande och väntar hoppas att dom ringer snart. hopppppaaas !

Skulle kunna ge er en rätt färsk nyhet här. Jo, vad jag har fått höra av vissa källor här så har Tempo brunnit nu i natt. Det gör mig lite misstänksam. Tempo vill ha nya lokaler och det har vart snack om att dom inte skall få det. Vips så brinner det i Tempo vilket antagligen gör så att dom måste flytta till en annan lokal rätt omgående. Nämen, vem kan ha gjort något sånt ?
Mer info kommer, var en hel del brandbilar där iallafall...


over and out ! // MAlin


Kommentarer
Postat av: Björn

Malin -Konspirationsteoretiker?!



I like it! :D

2008-10-06 @ 12:56:13
Postat av: AK

hahah har du någon misstänkt?

2008-10-06 @ 17:33:05
URL: http://nasftd.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Jag hörde tillochmed något om mordbrand... :S

2008-10-07 @ 08:24:31
Postat av: Malin

Vi kan ha detta som en punkt på mötet ikväll kanske?

2008-10-07 @ 09:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0