Working 9 To 5

Idag bröts min 1-arbetsdag-per-vecka svit och för första gången tyckte jag att det skulle vara skönt att bara somna om. Men istället blev det en cykeltur i morgonregnet till jobbet. Till råga på allt så tog jag en genväg som visade vara en ganska rejäl omväg. Jag borde verklingen börja cykla lite mera i området för jag jag var verkligen helt lost haha! :)

Nu får jag snällt vänta till klockan slår 9 och det bär av hem till Anna-karin som säkert är lite spänd på vad som jag ska bjuda på idag. Jag kan nästan garantera att ni kommer bli nöjda! Tills dess...

puss /Björn von fröken-söt

...
Hur hittar jag sånna här urtjusiga saker? :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Malin

Björn min son, jag är stolt över dig !

2008-10-22 @ 00:20:27
Postat av: Björn

Tack! Mamma Malin klingar jättefint också ;)

2008-10-22 @ 16:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0