Aj Aj

ohh, magen smärtar... vet inte riktigt varför faktikst :S jobbigt är det i alla fall, det skulle kanske kunna ligga nåt i det att jag åt massa godis igår.. + donken där på natten .. och när ja vaknade var det första jag gjorde att ta en kopp kaffe och äta upp godiset från igår... men vad vet jag?

Ute är det strålande sol och klarblå himmel!
Och här sitter jag inne och bloggar.... känns sådär... men ska nog ta mig ut snart, Jag & Ak har iofs fått några fina solstrålar på oss när vi hämtade Malin vid färjan, skulle vara där 12 och hämta henne, men dock var hon försenad så.. aa där fick vi sitta och blicka ut över havet en stund, men det var mycket härligt! :)
Har precis kollat pån När Ak dammsugit, vår övervåning... ja menar, hon är ju inne i den där branschen så, bäst att låta nån som kan sköta jobbet ;P  Och en sak, vi ska träna snart.. skivstång & spinning blir det :D
Dock som det känns nu så skulle det inte vara helt otippat att vi skulle kunna spy över cykeln..:S
Ak har nämligen också jätteont i magen... :S AJ Aj
Snart ska vi nog ta tag i oss själva och typ. äta något.. något så bra som pasta tror jag = bra uppladdning :D

JAg har även kommit att tänka på att gatumusikant , varför inte? skulle jag inte kunna på en hacka på det? ja menar , igår natt gick jag inne i nordstan och såg en äldre kvinna lira på sin fiol.. tror nästan ja skulle kunna fixa det lika bra som henne, eller aa inte just det där me fiolen bara, för det kan jag inte, men det där med att leverera?
Annars var väl det mest spännande som hände igår att jag fick en konstig stämning med en taxi.chaufför, det där med att gå över vägen i rätt tillfälle kan vara svårare än man tror...ska ja gå , eller ska du köra liksom? aa där stog vi ett tag.. tillslut gick jag.. efter att han kört förbi.

Och till sist fick jag än en gång höra att jag var en tjej som var kall, och avvaktande och tillochmed lite off.

Ramlösa kravlösa livlösa! // Eder Viktoria

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh hon med fiolen är så sorgsen

2008-09-21 @ 19:30:35
Postat av: Agent Eriksson

Är det kanske kombinationen av D´onalds och godis som gör att du blir så ledsen på torsdags eftermiddagar? :)

2008-09-26 @ 10:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0