Arbetare ?

Då har man gjort sin första dag på jobbet. Packade ner pennor i 10 000 kuvert. Det var, tänkte säga kul nu men hade jag sagt det hade det varit en lögn, hm det var ett tidsfördriv i allafall. Inte fy skam. Man blev lite störd i huvudet sådär för det gick inte att tänka på så mycket annat än pennor och kuvert som susade förbi.
Fick en paus på ca 20 min, åt mitt sura äpple och en mosad muffins sen var det dags att börja skära upp nagelbanden igen. För det gjorde man faktiskt, fingrarna och händerna fick ta mycket stryck, och ja, kuvert gör fruktansvärt ont att skära sig på för er som inte vet. Jag vet.
Arbetsdagen varade i 6 timmar och det kändes skönt när den var över. På måndag är det dags igen, men då skall bara 4000 kuvert packas :) tack för det.


// Malin the worker

Kommentarer
Postat av: Björn

gratz malin! :)

2008-09-19 @ 20:41:28
Postat av: AK

imponerande!

2008-09-19 @ 22:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0