Dags att sova på saken ?

Nu sitter jag här och funderar på vad jag vill bli när jag blir "stor" eller lite äldre i allafall. Men jag tror jag har kommit fram till att det inte går att tänka sig till det svaret, man måste ut och testa sig fram.
Har kollat några avsnitt Prison Break nu med Vickan. Fängelse är ett ställe där jag inte planerat att hamna, usch det går brutalt till där inne.
I morgon är det dags för jobb igen, så kasnke borde jag gå och lägga mig och försöka sova. Skall nog plåstra mina fingrar först så dom är redo för morgon dagen. Skall dock bara packa 4000 kuvert, lättnad !
Denna veckan ger jag mig själv en utmaning, jag skall söka minst två jobb.....minst !

PS ! Jag har inte ens söndagsångest fastän att jag skall upp och jobba i morgon. Framsteg ?

Pusskram Malin

Kommentarer
Postat av: Björn

Vet inte om svenska fängelser är särskilt lika Prison break dock haha ;) Jag tror att du skulle slå dig fram bra i vilket fall!

2008-09-26 @ 10:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0