September [X] *checked* :)

Upptäckte precis att jag har extreeemt dåligt med kläder! Tur att det bara är TJUGOFEM DAGAR TILL FÖRSTA LÖNINGEN (!!!) Notera ironin innan eventuella kommentarer :)

Idag gjorde jag iaf den sista arbetsdagen i september måndag och i Stora höga för den här gången. Och tur var det för jag hade en sjuk huvudvärk av allt "vet du vad..." vid dom fyra målen om dagen. Dessutom tappade jag 2 stycken halsband när jag skulle knyta ihop dom. Den här tummen gör verkligen allt lite svårare. Och inte blir det lättare när dom börjar gråta och panikplocka små, små hjärtan för att dom vill bli klara innan middagen.

Mycket mer än så hände det inte idag, så tack för mig!

/Kung Björne ;)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hehe, detta inlägget var ju inte så mkt längre än vissa andras ;)

Men dagen tog inte slut där, fint avslut denna kväll, hoppas du får nån timmas sömn ;)

2008-10-01 @ 00:32:40
Postat av: Malin

Jag tyckte om barnen idag ända fram tills det var dags för mat :/ då sjönk dom i mina ögon ! Hahah fy vad grisigt

2008-10-01 @ 16:27:38
Postat av: Björn

Vad var det för ställe du var på? Ingen verkar veta var det låg någonstans! haha :)

2008-10-01 @ 17:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0